Oroszlán telihold - Tarot kirakás

 

Érezd a kreativitást és játssz,  légy készen, hogy ragyogj az Oroszlán telihold fényében.Ünnepeld meg az egyediségedet, fürödj meg ebben a meleg és ragyogó csodálatos energiában.


Oroszlán telihold - Tarot kirakás




1. Mire vagyok a legbüszkébb, amit elértem az elmúlt 6 hónapban?

2. Hogyan gyakorol  a múltam bátorító hatást a személyes fejlődésemre?

3. Mik a korlátozó hiedelmeim magamról?

4. Milyen új történeteket mesélhetnék ezek helyett magamnak?

5. Életemben hol kéne több alázatot gyakorolnom?

6. Hogyan tudnám magamat hitelesebben kifejezni ezévben?


 Példakirakás:

1. VII. Diadalszekér: Mire vagyok a legbüszkébb, amit elértem az elmúlt 6 hónapban?

A lehetőségek megragadására, hogy jó úton haladok, ezotéria és művészetek terén főleg (7-es szám!)

2. 0.Bolond: Hogyan gyakorol  a múltam bátorító hatást a személyes fejlődésemre?

Hogy semmi sincs kőbe vésve, sokszor indultam már el az ismereten felfedezésére, most is menni fog, nem kell félnem

3. I. Mágus: Mik a korlátozó hiedelmeim magamról?

Imposztor -szindróma, hogy nincsenek meg az eszközeim, nincs elég akaratom, hogy véghezvigyem amit szeretnék, túl erőszakosan akarok előrejutni (Mars!)

4. II.Főpapnő: Milyen új történeteket mesélhetnék ezek helyett magamnak?

Ha befelé fordulok, meglelem a válaszokat, csak türelem,  szemlélődés és összpontosítás segít felfedni a titkokat, tudok még tanulni ill. fókuszálni a céljaimra, nőies passzivitás 

5. Kardok 9: Életemben hol kéne több alázatot gyakorolnom?

Félelmek, aggodalmak területén? nem köröttem forog a világ, nem mindenki akar nekem rosszat? Fogadjam el, hogy a rossz, negatív dolgok is az élet velejárói?

6. Kardok 10: Hogyan tudnám magamat hitelesebben kifejezni ezévben?

Hitelesebben tudom kifejezni magam, ha lezárom azokat a dolgokat, amelyek felett eljárt az idő, amelyek nem aktuálisak az életemben, amelyeket le kell zárni, és csak azokat tartom meg, amelyek fontosak nekem a továbbiakban is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése