SZOLÁR 3.


Mit nézek én a szolárban?

Az is lehet, hogy ez az elején erős, tényleg nem tudom, mert most kezdtem igazából, én ezt így tavaly értettem meg igazából, hogy hogyan kell szolárt elemezni, mert hogy vannak ilyen szabályok, de szerintem baromi mondvacsinált. Hogyha így megnézed, elolvashatod bárhol rákereshetsz, hogy szolár elemzés és akkor kidobnak ilyen nem tudom honnan szedett szabályokat, amiket én próbáltam már, húszon éve asztrológiával foglalkozom és soha nem mondott nekem semmit.

Emlékszem még , amikor tanultuk a szolár elemzést és nagy lelkesen megcsináltam egy barátnőmnek és minden de minden az 5.házára mutatott: szolár Asc a radix 5.házában vagy viszont, szolár Nap az 5.házban, stellium az 5.házban – és lelkesen „jósoltam neki szerelmet, akár gyereket is (huszonévesek voltunk). Aztán nemhogy gyereke nem lett, de egy kósza szerelem de még szexre való alkalom se bukkant fel abban az évben az életében. Ekkor először úgy éreztem csalódtam az egész módszerben és évekre félretettem.



És tavaly valahogy bekattant, hogy nézzük meg ugye ezek szerint, a klasszikus asztrológia szabályai szerint szépen, mint egy radixot, mert hát végül is ez az évednek a radixa és így teljesen működik. Tehát visszanéztük másokkal is, a saját képletemet is visszanéztem pár  évre visszamenőleg és mindent olyan szépen mutat. Azt, hogy mikkel foglalkoztam, azt, hogy mi okozott problémát, mi volt nehézség, mi nem volt. Gyönyörűen mindent lehetett látni, úgyhogy szerintem ezt így kell elemezni, de hát ezt én mondom így. Szóval ezt azért is mondom el, meg ugye fölmondom neked, mert leírtad, ha leírtad és akkor érdemes majd a végén ezt megnézni. Illetve közben is nézegetni, meg majd a végén összegezni, hogy tényleg mi történt, ezt hova lehet besorolni, hova nem, ezen lehet jól megtanulni.


Én úgy szoktam a szolárt nézni, hogy igazából kielemzem, mint egy radixot és összehasonlítom azután a radix-al, hogy mennyiben más. Ugye a szolárt mindig úgy kell értelmezni, hogy van a radix, ami ugye rólad szól, meg az egész életedről és azon belül végül is csak egy év a szolár. Tehát nem végleges érvénnyel, meg nem változtat meg alapjaiban téged gyökeresen, de arra az évre átszínezheti a dolgaidat. Illetve azt tudjuk megnézni, hogy mik a fontos dolgok, melyek a sikeres területek, vagy kevésbé sikeresek, vagy amire konkrétan kíváncsi leszel azt majd a végén, hogy ha valami terület téged izgat, hogy hogyan fog alakulni ebben az egy évben.

Ebből két további következtetést is levontam a szolárokra:
1. kártevő sarokházban mindenképp hozhat egészségügyi problémákat is (vagy bármi más problémát) - a férjemnek is és az egyik barátnőmnek is Mars van az 1.házában, mindketten a szülinapjuktól kezdve betegségekkel kínlódnak
2. I.házas bolygók rögtön a születésnapkor már éreztetik a hatásukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése