Analógiák

Egy kis analógiás játék:

milyen művekkel/tevékenységekkel élitek túl a karantént? Értem ezalatt, hogy milyen asztrológiai analógiákat hordoznak ezek a dolgok?

Én pl. rákattantam a zombikra! Pontosabban a A kaptár (Resident Evil) c. sorozatra, főleg az animékre (rajzfilmes verziók) és a könyvekre, de már a filmsorozatot is elkezdtem újranézni. Sajnos játszani nem tudok vele, mert nincs olyan gépünk.
Na most, ez a sorozat főleg Kos, ♈️ Skorpió, ♏️ Mars, Szaturnusz, Plútó analógiákat képvisel. Kos és Mars a sok harc benne, és a jó pasik (Leon! 😍) Skorpió az élőhalottak, Szaturnusz maga a halál témaköre, és a Plútó pedig a tömegek, és a genetikai mutánsok, mert hogy nem csak zombik 🧟‍♂️ vannak ám, hanem mindenféle szörnyek is (Plútó =átváltoztatás).
Ezzel azt hiszem szépen lefedi a mostani helyzet főbb tranzitjait. Én ezzel szublimálom ezeket az állásokat! (Vicces, mert régebben féltem ettől a filmektől.)
És nálatok, mi a helyzet?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése