ZENEI KALANDOZÁSOK 3.rész - Vendégposzt


Te milyen zenét hallgatnál szívesen?

Keresgéltem és sikerült összeszednem néhány énekestől, illetve zenekartól jó pár számot, ami számomra erőteljesen köthető bizonyos jegykarakterekhez. A számok, nóták régiek, újak, ismertek vagy ismeretlenek, esetleg a rétegzene műfajából kerültek ide. A lényeg, hogy kifejezik egy-egy jegy életérzését, legjellemzőbb üzenetét. Ha van kedved, hallgass bele az egyes számokba és engedd, hogy hasson rád a szöveg, a dallam, a hangulat, a hang vagy bármi. Érdemes azt is megfigyelned mit érzel a zene hallgatása közben vagy utána. A felismerések mélyebb önismerethez vezethetnek. Egy kalandot megér!

Ikrek jegye



Az Ikrekhez tartozik minden olyan zene, ami lendületes, fiatalos, és laza életérzést kozvetít.

·        Szőkével álmodtam, barnával érkeztem, Ó egy vörös lánnyal táncoltam, de mással ébredtem… (Varga Viktor)



·        Limo, limo, limonádé minden gyerek mezítláb szalad….. (VF)



·        Lazítani, próbálj meg lazítani (Hofi)


Iveszics Tünde
asztrológus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése