A BOLDOG SIKER KELYHE - Tarot kirakás

A mai tízmilliószoros nap alkalmából íme egy Tarot kirakás, amely arról szól, hogyan legyünk boldogabbak és sikeresebbek és hogyan és mit kell elengednünk ezért.



Húzzunk a leterített pakliból 8 lapot és a következő formációba rakjuk le:




1. Miben szeretnék több sikert az életben? (a problémám).


2. Hol kell erőfeszítéseket tennem?


3. Hol és hogy pazarlom az energiámat más dolgokra?


4. Miben kételkedem? (magamban vagy a képességeimben)


5. Hol vagyok fennhéjázó / miben tartom magam jobbnak másoknál.? Miben túlzok?


6. Miben és hogy gondolkodom túl negatívan? hol vagyok destruktív? (és ez hogy hat vissza rám?)


7. Kinek mit kéne megbocsátanom? Hogyan töltődöm fel? Miben kéne pozitívabban gondolkoznom?


8. Hogyan ragadhatom meg az alkalmat, a szerencsémet?


Példakirakás

1. Miben szeretnék több sikert az életben? (a problémám)

III. Uralkodónő

tudom, hogy van a lényemnek kreatív oldala és érzem, hogy valami testet akar ölteni bennem. Biztos vagyok benne, hogy én is képes lennék  valami újnak a megalkotására. Lehet, hogy természetközelibb életet kéne élnem vagy esetleg vidékre költöznöm?


2. Hol kell erőfeszítéseket tennem?

Kelyhek Lovagja

Teremtsek jobb hangulatot a kapcsolataimban, a mindennapjaimban. tárjam ki  szívem és hagyjak magamnak időt arra, hogy megteremthessem  a közelség, meghittség, a bizalom és a mély, kölcsönös, jóakarat atmoszféráját.



3. Hol és hogy pazarlom az energiámat más dolgokra?

Érme Király 

eddig az élvezetek és érzéki örömök oldaláról szemléltem a dolgokat, talán túl kényelmes és lusta voltam, esetleg makacs is.


4. Miben kételkedem? (magamban vagy a képességeimben)

XX. Végitélet/Felszabadulás 

 a lelki szabadság élményében, és abban  bizonyosságban hogy az életemet autentikusan élem vagy legalábbis megtettem az ebbe az irányba vezető lépéseket.


5. Hol vagyok fennhéjázó / miben tartom magam jobbnak másoknál.? Miben túlzok?

V. Főpap 

 eddig méltóságteljes, tiszteletreméltó, talán kissé hiszékeny magatartást tanúsitottam, de nem hagytam kétséget jószándékom felől. Ha csak megjátszottm ezt akkor környezetem papos, kenetteljes viselkedésünek láthat


6. Miben és hogy gondolkodom túl negatívan? hol vagyok destruktív? (és ez hogy hat vissza rám?)

Botok 2 

kivülállóként vagyok jelen, fél szívvel, talán aptikusan. Vagy unatkozom vagy attól félek, hogy megbántanak, csalódás ér és elutasitanak, ha egyértelműen kifejezésre juttatom a személyiségem.



7. Kinek mit kéne megbocsátanom? / Hogyan töltődöm fel? / Miben kéne pozitívabban gondolkoznom?

Érme 9

Meg kell bocsátanom azoknak, akik jobb anyagi helyzetben vannak. Egyedül tudok a legjobban feltöltődni. Rá kéne ébrednem, hogy szerencsés vagyok és ki tudom használni   pillanat nyújtotta lehetőségeket. ismerjem fel, amikor rám mosolyog a szerencse és  eljön a kedvező pillanat és egy előremutató impulzussal vagy egy kedvező fordulattal még jobbá tehetem a dolgaim.

8. Hogyan ragadhatom meg az alkalmat, a szerencsémet?

Kehely 2
Ismerjem fel az előttem álló értékes lehetőségeket és értékes társulásokat. Elindulhatok új utakon és olyan lépéseket tehetek meg, melyek hozzásegítenek  beteljesüléshez és emellett közelebb visz igazi életcélom megtalálásához. Nézzek körül és  ha szükséges másoknak is segítsek abban hogy felismerjék és kiaknázzák a lehetőségeiket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése