Mit olvas egy asztrológus - booktag

Ez vagy az? No mindegy, kitöltöttem, köszi a kihívást! 
I. Puha vagy keménytáblás könyv?
Általában puha, mert olcsóbb, és nem sajnálom, ha továbbadom.
II. Online vagy könyvesbolti vásárlás?
Csakis online! Nem is tudom, hány éve voltam utoljára könyvesboltban…
III. Trilógiák vagy sorozatok?
Attól függ. Ha nem annyira ragadott meg a történet, akkor egy trilógia is túl sok belőle. Ha nagyon jó, akkor a sorozat is túl kevés, l. Harry Potter stb.
IV. Hősök vagy rosszfiúk?
Hősök. Tudom, hogy trendi szeretni a rosszfiúkat, de én az szeretem, ha legalább a könyvekben a tisztesség és a becsület győz. Az életben úgysem.
V. Melyik az az egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál? Nem tudok egyet mondani, úgyhogy Gyűrűk ura, Harry Potter és a Galaxis útikalauz stopposoknak.

VI. Ajánlj egy alulértékelt könyvet.
Hadd mondjak ide egy kevéssé ismert könyvet: Kozma Mária Sárkányfogvetés c.kötetét. Annyira mágikusan költői a nyelvezete!
VII. Melyik volt az utolsó könyv, amit befejeztél?
Jude Watsontól The Final Showdown
VIII. Melyik volt az utolsó könyv, amit megvettél?
Elizabeth von Arnim: Elvarázsolt április. Egy angol nyelvű könyvben olvastam róla és nagyon örültem, hogy magyarul is megjelent.
IX. Mi volt a legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?
Legritkább esetben használok rendes könyvjelzőt, mert sosincs amikor kéne. Ezenkívül minden jöhet: zsepi, toll, post it, brossúra, hajcsat, néha még Tarot kártyalap is… Csak a macsekomat nem használtam még könyvjelzőnek. :)
X. Használt könyvek: igen vagy nem?
Csak végszükségben! Jobb szeretem a saját energiáimmal megtölteni a könyvet. Na, meg az új könyvnek olyan finom nyomda illata tud lenni!
XI. Karakterek vagy cselekmény?
Mindkettő, egymás nélkül nem működnek.
XII. Hosszú vagy rövid könyvek?
Mostanában a rövidebbek, türelmetlenebb vagyok.
XIII. Hosszú vagy rövid fejezetek?
Rövid.
XIV. Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut.
Michael Reaves: Az árnyak utcája
Marah Woolf: Ne szeress
Barret: Receptek újrakezdéshez
XV. Mik azok a könyvek, amik megnevetettnek vagy megríkatnak?
Sírni nem nagyon szoktam, legfeljebb összeszorul a szívem. Nevettetni pedig szeretem a paródia könyveket, pl. Leslie L. Lawrence vagy Star Wars paródiákat és Korongvilág-könyvek, de legutóbb épp Martha Wells Kritikus rendszerhiba c.könyvén nevettem a legtöbbet. Azok a beszólások a BiztEgységtől! :)

XVI. A mi világunk vagy kitalált világok?
Kitalált világok (pl. Középfölde vagy a Star Wars Univerzum) , de az se rossz, ha keverik a kettőt (pl. Harry Potter).
XVII. Ítélsz könyvet borító alapján?
Hogy a csudába ne!? Hiába jó egy könyv, ha utálom kézbefogni. Szerencsére a legutóbbi borító szerinti vásárlásom jól sült el (A homok leánya).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése