Alain Delon horoszkópja kapcsán érdekes problémába futottam bele. Az eredeti születési időpontja: 1935.nov.8. 3:25 hajnalban, Franciaország Sceaux nevű városkájában. Ami érdekesség, hogy habár ma már Franciaország ergységesen 1 óra plusszal számol zónaidőben Greenwichez (GMT/UTC) képest, amikor Delon született a háború előtt még 0-ás zónaidővel számoltak! Ugyebár a zónaidőket a akkor vezették be, amikor megindiult a nagyarányú globális szállítás és kereskedelem, főleg a vonatközlekedés, és a nem megfelelő időszámitás nagy zavarokat okozott.
Na de a mi témánk szempontjából az az érdekes, hogy vajon asztrológiailag mi a helyes? Ha az akkori helyi idővel számolunk vagy ha a mostani zónaidővel? Ez azért érdekes kérdés, mert 1. a régebbi helyi időket (LMT) a horoszkópok számitásánál bizony átszámítjuk mai időre különben nem tudnánk értelmezni.
Ugyanis Delon horoszkópja, ha az eredeti LMT időszámitás szerint számoljuk ki, szerintem semmit nem mond el a színészóriásról és ikonról. Ha viszont a mostani időszámitás szerint számoljuk akkor sok minden látszik a képletében,
Mutatom:
az eredeti LMT szerinti
Azt tudjuk róla, hogy nagyon szép férfi volt, nők milliói bálványozták fiatal korában, amolyan szexszimbólum volt. Ezért sokan azt mondják helyénvaló a Mérleg Ascendens mert szép ember volt. Csakhogy magában a Mérleg nem ad semmilyen szépséget (konkrétan Hitlernek is Mérleg Asc-e volt!), azt a Vénusz adhatná, mint születési uralkodó. Csakhogy annak a Vénusznak Szűzben, éjszakai képletben csak romlása van, azaz nem szép. Főleg 12. sötét házban állva!
Viszont a 2.képletben igaz, Szűz Ascendense van, de rajta állna ez a Vénusz, ami ugyan szintén méltóság nélküli, de már az, hogy egy Vénusz áll az Ascendensen, jóval szebbé és kedvesebbé teszi a kinézetet. A Merkúr pedig mit születési uralkodó igy a Mérlegbe kerül, triplicitás méltóságba és 2.házba. Vagyis mint Mérleg Merkúr igenis több szépség szorult bele, és ráadásul uralmi cserében a Merkúr és a Vénusz nagyszerűen tud együttműködni, egy szép és okos embert adva ki. (És azért Delon sose volt egy üresfejű szépfiú!). Ráadásul igy a pénz/tehetség (2.h.) is nagyobb szerephez jut nála, mint az eredetiben a 12.h. amivel vagy egy magának való remete vagy bűnöző lehetett volna.
A másik, amit egyből nézhetünk a karrierjének sikeressége. A karrier, életcél pedig a 10.h.
Az eredeti képletben a 10.h-a a Rákban kezdődik, ura a Hold a Kosban, peregrin és a Descendensen állva támadja (!) az Asc-t. Ráadásul a 10.házában áll a Leszálló Holdcsomópont (negativ energiák) és a Plútó is. Ez nem mutat valami nagy sikerre az életútjában.
Míg a 2.képletben a karrier háza az Ikrekben kezdődne, ura a triplicitás szerinti Merkúr a 2.házban, elég jól áll ahhoz, hogy sikeres karriert mondhasson magáénak, ami még elég pénzt is hoz számára. Ráadásul így ő mint Merkúr születési úr és a karriere egy, vagyis ki tud benne teljesedni.
És van még egy érdekes szempont: mint kiderült egész életében imádta a kutyákat, és idősebb korában abszolút menhelyként működött számukra, 35 kutyája volt és a kérése is az volt, hogy a kutyái mellé temessék amihez mindent elrendezett a helyi temetőben. Szinte fontosabb volt számára a kutyák jelenléte mint a családjáé.
Na most ez az eredeti képletben abszolút nem látszik. A kutyák a 6.h. ami a Halakban kezdődik ura a Jupiter. Az eredeti születési uralkodó a Vénusz, ezt a Jupitert konkrétan romlásba teszi, nem érdekli, utálja, nem foglalkozik vele. Ez azért elég meglepő, ismerve a tényeket.
A 2.képletben viszont nemcsak a Jupiter jelzi a kutyusokat, hanem 6.h.csúcsán ottt áll a Szaturnusz is. És a Merkúr mint születési uralkodó arculatban tartja ezt a Jupitert (ami nem sok,de legalább nem utálja), viszont a házban levő Szaturnuszt imádja, ajnározza, piedesztálra emeli, mivel a Merkúr egzaltációban tartja a Szaturnuszt. Igy mindjárt érthető a kutyaimádata. Sőt mivel ez a Szaturnusz az 5.házának is az ura, mondhatjuk gyermeiként tekintett ezekre az állatkákra.
Viszont a viharos szerelmi életére és a 10 élettársi kapcsolatára mindkét képlet utal :
1.
Hold a Kosban, Kos desc. Mars a Bakban, egy házasság és/vagy élettársi kapcsolat, míg a Vizöntő 5.h.és ura a Szaturnusz a Halak változó jegyében több szerelem, többb gyerek, több rövidtávú kapcsolat. Igenám, de a házassága összesen 5 évig ha tartott, mig ugyanennyi ideig volt jegyes Romy Schneiderrel és volt olyan élettársa, akivel több mint 10 évig együtt volt..
Párkapcsolat: Merkúr arculatban tartja a Jupitert, de a Vénuszt egzaltálja: nagy szerelmek nem sokáig. Vénusz szintén Merkúrért odavan, a Jupiterért csak kicsit.
Eredeti képlet: Vénusz nem tartja méltóságban 7.h.urát (Mars), és a Mars sem érdeklődik iránta, de a Nap sem, akkor miért lett volna ennyi partnere?
A 2.képletben Jupiter a 7.h.ura ami eleve több hosszabbtávú kapcsolatra utal, a gyerekekre ugyanúgy, Szaturnusz a Halakban ami megint több gyermek. Szóval ez eldönthetetlen.
Bűntényekkel is kapcsolatba került élete folyamán, több testőre meghalt ill. leginkább a drámákon kivül thrillerekben és krimikben játszott, ezt mondjuk mutathatja az eredeti képlet 12.házas születési urralkodója, de a 2.képlet is valamnnyire, mivel ott meg az 1. és12-es ház ugyanabban a jegyben kezdődik, és és ugyanúgy a Merkúr az uralkodójuk (amely egyébként bizonyos fokú önsorsrontásra is utal).
A hányatatott gyerekkort mindkét képlet jelezheti a Vizöntő 5.házzal, aminek ura a Szaturnusz a Halkabn nincs méltóságban, tehát olyan nehézségekre utal, amerlyek csak kárositják az embert, de a 2.képlet 6.házában állva ami sötét ház, még jobban utalhat a nehézségek megélésére.
A mentorok, támogatók szintén nagy szerepére az életében a 11.h.utalhat. Ami az Oroszlánban kezdődik és ura a Nap. Amely Napot Delon Holdja, azaz lelke, illetve a karrierjének egy része csodálja, felmagasztalja (Hold egzaltációban tartj a Napot). Viszont ez a Nap a Merkúrt terminusban tartja, mig a Vénuszt teljesen ejti, száműzi.
A 2012-es szívműtétjére utal a Merkúr a Mérlegben- Vénusz a Szűzben, mindkét bolygóherlyzet utalhat szivproblémákra. Ez a viz elem túlsúlyára utal a képletében: hihetetlen mélységek, amikből kifelé semmi sem látszik:
Ezt végül A szamuráj (1967) címszerepében találta meg, amely Jean-Pierre Melville-lel való első közös munkája, és egyben – a rendező korai halála miatt – rövid barátságuk kezdete volt. Melville már 1963-ban megírta A szamuráj forgatókönyvét, egyenesen Delon számára, de hollywoodi elfoglaltságai miatt a színész akkor nem tudta elvállalni a szerepet. A film óriási szakmai és közönségsikert aratott: Delon rezzenéstelen arcú bérgyilkosának látszólag üres tekintete valójában feneketlen mélységeket takar, és ez a fajta jellemábrázolás a későbbiekben a sztár egyik jellegzetessége lett.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése