Írótársak bemutatkozásai - MAI ÍRÓ: Ágihanna

Ágihanna: Szelencekérdezzfelelek

Szeretem a kreatív ötleteket. Szeretem, hogyha egy csoportban nem egymás mellett, hanem együtt vagyunk, beszélgetünk, ismerkedünk, esetlegesen tanácsokat adunk egymásnak.
Szeretem az ismerkedős, „faggatós” játékokat, amelyek túlmutatnak a „Sziasztok, Ágihanna vagyok, 26 éves, budapesti bölcsész” klisén, és valami másra, valami életszerűbbre kíváncsiak.
Éppen ezért amikor néhány héttel ezelőtt egy Facebookos csoportban –egészen pontosan ebben- felmerült egy játék lehetősége, vigyorogtam mint aki hatost dobott. Hasonlóan a Magyar Blogok és Blogkedvelők csoportban zajló „nap bloggere” játékhoz, itt is egymást faggathattuk írásról, könyvekről, könyvkiadásról, álmokról, és alapvetően mindenről, ami éppen eszünkbe jut.

Ha kíváncsiak vagytok a kérdésekre, és a válaszaimra, bátran nyissátok ki a mai Szelencét!

http://szelencetitkok.blogspot.hu/2016/02/szelencekerdezzfelelek-te.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése