Csillagok útján - Kiss T. Anna interjúja Kálmán Eszter íróval

Mindenki másért választ egy könyvet. Én először a személyiséget keresem benne. Mármint a szerző egyéniségét. Aztán foglalkozom a témával. Kálmán Eszter könyve az asztrológiáról szól. Nem hiszem, hogy lenne ember, akit ne érdekelne ez a téma. Legfeljebb nem mindenki vallja be nyíltan. Az csak nem lehet véletlen, hogy az emberiség történelme során annyi nagy ember is fontos döntéseit tette függővé a bolygók mozgásának irányaitól. Szóval engem is érdekel ez a téma. Kálmán Eszterre mégsem emiatt figyeltem fel, hanem mert a közösségi térben egy könyves oldalon olyan okosan, sőt bölcsen szólt a szakterületéről, hogy az meglepett. Ráadásul kiderült, hogy a mondanivalója nagyon is kapcsolódik az én könyvem, a Szeress belém! témájához. Nem is gondoltam volna, hogy létezik kifejezetten párkapcsolati asztrológia is! Naná, hogy erről is beszélgettünk Kálmán Eszterrel. Addig is, amíg hozzájutok, hogy elolvassam a könyvét....a folytatást itt találhatod:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése