Írótársak bemutatkozásai - MAI ÍRÓ: Diana Landry

Diana Landry:Amikor akasztják a Hóhért, avagy ti kérdeztetek



Jó pár érdekes emberrel ismerkedtem össze virtuálisan a blog elindulása óta. Nem egy, nem két íróval beszélgettem sokszor órákon át a számítógépen keresztül. Van közöttük olyan, akit mára nyugodt szívvel barátomnak nevezhetek. Van, akiről tudom, hogy melyik NFL csapatnak drukkol, vagy épp megint valami fránya megfázással küszködnek a srácai és még sorolhatnám. De egy dolog mindegyikükben közös. Személyesen még soha nem találkoztam velük. Sőt, van akinek csak az írói álnevét ismerem, ahogy sokan közülük nem tudják az én polgári nevem sem. Ez egy ilyen világ.
De, hogy miért is hozakodtam elő ezzel és miért is akasztják a Hóhért? Több íróval együtt tagja vagyok egy facebook csoportnak, ahol megosztjuk egymással a tapasztalatainkat, tanácsot kérünk egymástól, vagy beszélgetünk. A csoport tagjainak száma pedig hétről-hétre növekszik. Egyre többen vagyunk, egyre kevésbé ismerjük egymást. Nádasi Krisz írótársam, vetette fel az ötletet, hogy ideje lenne, ha kicsit alaposabban megismernénk egymást. Minden nap más író mutatkozik be, válaszol a neki feltett kérdésekre. Na most jön az a bizonyos Hóhér. Eddig én faggattam az írókat a Bloginterjúk kérdésein keresztül, most ők faggattak engem.
És, hogy mire voltak kíváncsiak? Nem titok, ezért megosztom veletek is:
https://dianalandry73.wordpress.com/2016/02/02/amikor-akasztjak-a-hohert-avagy-ti-kerdeztetek/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése