Írótársak bemutatkozásai - MAI ÍRÓ: Nagy-Rakita Melinda

Nagy-Rakita Melinda –rame- Mai író - játék – Bemutatkozás

Százhalombattán élek, van három felnőtt fiam. Végzettségem szerint humán szervező vagyok. Egy multi cégnél dolgozom.
Sokat olvasok. Szeretek utazgatni. Rendszeresen sportolok (főként tenisz).Tavaly év elején vettem részt Vidi Rita jobb agyféltekés írás tréningjén. Ott alkalmam volt megtapasztalni, hogy másoknak is tetszik, amit írok és, hogy ez milyen szuper érzés.Szabadon engedve jobb agyféltekémet, manapság egyre többet írok. Írásaim jelentős részét a Valóságos mesék, mesés valóságok, írásaim című blogomban teszem közzé: http://ramekilitanda.blog.hu/


Az első nyomtatásban megjelent kis írásom, a „100szóban Budapest”, kapcsán megtapasztaltam, milyen nagy élmény könyvben, nyomtatásban látni az irományomat.
Azóta megjelent a Közösségi könyvek projekt Univerzum kiadványában egy novellám: „24 óra – Egy pillanat az Univerzum életéből”, és a Százhalom’2016 Kalendáriumban két mesés történetem, valamint a Könyvbezárt karácsonyok kötetben a „Hol a boldogság mostanában” című kisregényem. Ez utóbbi sokaknak tetszik és ez őszinte örömmel tölt el, még akkor is, ha a „sci-fi királynő” címet kicsit túlzásnak érzem (bár nem tagadom, hízeleg nagyon!) :)
Mindig szerettem a sci-fi műfaját, tisztelem a műfaj nagyjait. Kedvenceim ebből a körből....
A folytatást itt találod:
http://ramekilitanda.blog.hu/2016/02/10/nagy-rakita_melinda_rame-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése