Erőss Zsolt és Kiss Péter 2013. május 21-én a Kancsendzönga megmászása után a visszaúton eltűntek. 
A képlet rögtön a hír bejelentése után lett felállítva.


A képlet érvényes, elemezhető, nincs konszideráció sem (tiltó jel).
A kérdező én voltam, a 7.h. és 8.h. a két hegymászó, sorrendben Kiss Péter és Erőss Zsolt. Mindkettőjüket a Jupiter jelöli, de ha meg kell különböztetni, mint jelen esetben akkor ún. almutent alkalmazunk, vagyis a 7. h. ura a Halak egzaltációs bolygóura a Vénusz lesz, a 8.h.-é meg marad a Jupiter.



 Na most ami fura, mindketten a 10.házban vannak, sarokházban, ami azt is jelentheti keresési képleteknél, hogy nincsenek messze az adott helytől, ahol keresik őket, csak sajnos mindketten egy bezárt jegyben vannak, azaz rejtett, elzárt helyen. A segítők akik a 11.h. lenne a Hold, azokkal már csak távolodó fényszögeik vannak (plusz a Hold a horaryban eseményjelölő is, ezért baj, h. már nincs fényszöge több, mielőtt jegyet váltana- vagyis ez jelzi h. nem történik semmi!)). Ráadásul a Jupiter már exil volt amikor kérdeztem, azaz sújtott állapotú, haldoklott, tán meg is halt  (bár a saját elforgatott és az eredeti 8.h. urával még csak ezután találkozott), ekkor még az első hegymászónk, akit én Kissnek adtam, annak volt egy kisebb hagyományos méltósága (terminusa) azaz délben még valószinüleg életben volt, de sajnos őhozzá is közeledett a saját és a rendes 8.h. ura is....

Na most időileg, a labilis jegyben (Ikrek) és sarokházban (X.h.) levő időkód a leggyorsabb szinte : órák/napok/hetek. De mivel írták, h. max. órákat bírnak ki ilyen körülmények közt sátor nélkül, így valószinűsíthető a legrövidebb időtartam, az órák, amig még valamelyiküket meg lehetett volna menteni.
Hát ennyi...sajnos....ebből már azt hiszem kiolvasható a lényeg (bár ne lenne igaza a képletnek!). Plusz a Hold kvadrátolta a Szerencsepontot, ez is egy erős jelzés arra, hogy nem lesz szerencsés kimenetele a dolgoknak....
Persze még sok apróságot ki lehetne olvasni a képletből, de a lényeg kb. ez...



http://sportgeza.hu/extremsport/2013/05/22/hogy_tortenhetett_a_baleset_eross_zsoltekkal/

http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/meg-kutatnak-de-mar-nincs-remeny/