Budapesti főpolgármester választás (kérdőasztrológia)

A Gyakorló csoportomban már beraktam ezt a kérdőasztrológiai képletet, s mint látjátok nem most született, hanem még május 18-án.
Megkérdeztem, vajon ki fogja nyerni a budapesti polgármester választást? Sorrendben : Karácsony, Vitézy vagy Szentkirályi? Én egyiknek se drukkoltam, szóval 10.háznak vettem a most regnáló Karácsonyt és ellenzéknek/ellenfélnek a 4., illetve 5.h-asnak a másik kettőt.

Ami érdekesség, hogy a legjobban Szentkirályi állt a képlet szerint, hiszen ha el kell őket egymástól választani, akkor Szentkirályinak (5.h.) jut egy uralmi, MC-n álló Mars, együtt a Felszálló Holcsomóponttal, míg Vitézyt (4.h.) egy ugyancsak uralmi Vénusz jelöli a Bikában, de ez már egy követőházas, Naptól égetett (sújtott) Vénusz.
Igy pedig Karácsonynak (10.h.) marad a Kos Mars helyett egy almuten ami egy peregrin Nap, követő házban (a Kos egzaltációs bolygója a Nap).

Viszont van egy jelzés, ami erősen amellett szólt, hogy minden marad a régiben, ez pedig az, hogy a Hold, mint általános eseményjelölő üresjáratos, ami annyit tesz, hogy nem képez újkabb közeledő fényszöget már bolygóval adott időn belül, vagyis semmi változás nem történik ez eddigiekhez képest. Ami ugye lefordítva az jelentette, hogy marad a Karácsony.

Én sem értettem, ez hogy lehet majd kivitelezni, de ekkor jött a hír, hogy Szentkirályi visszalépett, így az ő jelölői, amelyek alapjáraton megegyeztek a Karácsonyéval, úm. "felszabadultak" és Karácsony megkapta az eredeti jelölőjét az uralmi, nagyon is jól álló Marsot. Vagyis sokkal nagyobb esélye lett a győzelemre, mint addig.
De a két uralmi bolygó közt ami jelölte a megmaradt jelölteket (Vénusz és Mars) még így is biztosította, hogy majdnem holtverseny alakult ki köztük, de mivel Vitézyit jelölő Vénusz gyengébb helyzetben volt, ezért akárhogy is, de elveszítette a választást.

Összefoglalva: ha Szentkirályi nem lép vissza, simán nyerhetett volna, de az üresjáratos Hold mutatta nekünk, hogy valahogy meg fog őrződni a jelenlegi felállás. Plusz érdekesség, hogy hétfő hajnalban még az ismerősömék is azt mondták, hogy "nyert a Vitézy", mire én értetlenkedtem, hogy dehát a képlet nem ezt mutatta!? De mindig higgyünk a képletnek, az most is szépen beigazolódott, amit mutatott.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése