Kérdezd a csillagokat - 8.h.a kérdőasztrológiában 6.rész



Na most ha valakire rákérdeznek, azért általában valakire rákérdeznek, nem saját magára az ember, akkor az is fontos, hogy mind a két 8-as házat kell nézni, az eredetit is, meg az elforgatottat is. Tehát én azt láttam, hogy akkor jön be, hogy ha mind a kettőt, és ez lehet nem csak egy ember, tehát múltkor mondjuk egy cicát néztünk, akkor is kell a saját 8-as háza, meg az elforgatott 8-as házhoz is közeledni és igazából lehet színtisztán megmondani, hogy akkor ebből most tényleg nincs felépülés.

Úgyhogy ezért mondom, hogy azért ezek nehéz képletek, mert sok mindent kell mérlegelni ahhoz, hogy biztosan ki lehessen jelenteni, hogy ez így, vagy úgy lesz. Mondom a múltkor egy cica volt és ott nem is mertem, vagyis hát én azt hittem, hogy túléli őszintén szólva, mert ott nem látszott ennyire határozott közeledés a- most ugye mindegy, hogy kiről beszélünk, emberről, vagy macskáról, vagy ilyesmiről, halál halál. Nem látszott ennyire markánsan hogy ebből ugye halál lesz, csak annyi volt, hogy hát a cica az Hold volt és a Bikából az Ikrekbe került. És üresjáratos volt a Hold. És képzeld el, ennyiből volt az, hogy meghalt, tehát elpusztult a cica végül. Pedig én azt hittem, hogy túléli, mert ugye utána Rák- Hold lett volna és akkor minden oké. 






De hát úgy látszik, az üresjáratos Hold- azért mondom példaként, hogy tanuljunk belőle, hogy sajnos ha a gyengülés felé mutatnak a jelek, akkor az üresjáratos Hold nem, hogy nem segít, hanem rásegít arra, hogy nagyobb változás nem történik, tehát nem lesz jobban hirtelen vagy valami. Úgyhogy sok ilyesmi jel van, amiből ezt lehet látni sajnos, de hát ez egy necces téma olyan szempontból, most nem is erkölcsileg, hanem úgy, hogy tényleg jól megtudja az ember, feleslegesen se riogassa a kedves ügyfelet, de hát ami meg már menthetetlen ott meg azért tudjuk megmondani, hogy most már jobb, ha felkészül rá.
Úgyhogy hát ez a 8-as ház, tulajdonképpen ennyi lett volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése