{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kapcsolatok

Mi ez? A {Vigyázz! Kész! Posztolj!} egy kéthetente jelentkező blogger kihívás, ahol a résztvevők előre meghatározott, egészen a cikkek megjelenéséig titkos témákról írnak blogjukban. Ha csatlakoznál vagy érdekel a kihívás részletes szabályzata, keresd fel a VKP kihívás összefogó bejegyzését.


Mi az a szinasztria?

„Gyakran azon kezdünk el dolgozni egy »kicsit idegen« emberrel, hogy összeillők legyünk, ahelyett, hogy egymást gazdagítva és szeretve lubickolnánk egy olyan emberrel, aki valóban hozzánk illik.”
(Paeli Suutari: A Suutari levelek)

2001-ben, amikor megkaptam az asztrológiai diplomámat egy forró júliusi napon, már házas voltam. De fogalmam se volt, ez mennyiben múlt rajtam, vagy a sorson.



Úgy gondoltam, sokat dolgoztam rajta, „szakirodalmat” tanulmányoztam (önsegítő könyvek garmadája), de fogalmam se volt róla, amit mai tudásommal már bízvást tudok, hogy ha egyetlen lépést sem teszek a párkapcsolatom érdekében, akkor is létrejött volna és ugyanezzel az emberrel, aki ma (17 év után is) a férjem. Mivel az én párkapcsolati területem a horoszkópomban bizony erősen determinált. Tehát kapok, akit kapok, nem válogathatok. Kíváncsi vagy min múlik ez? Én is kíváncsi voltam!

Sajnos hiába tanultam akkor már 5 (és fél) évet asztrológiát, nem volt birtokomban az a tudás, ami alapvetően eligazított volna.

Olyan volt, mint amikor friss diplomás könyvtárosként kijöttem az egyetemről és minden elmélet a fejemben volt, csak éppen életemben nem láttam még leltárkönyvet, vagy fogalmam se volt, milyen adminisztrációval jár a könyvkölcsönzés, vagy mi alapján rendezzük a polcokat, mi alapján szerezzük be a könyveket egy könyvtárban? Gondolhatjátok, hogy megküzdöttem, mikor első munkahelyként egy iskolai könyvtárba kerültem egyedül, és mindent magamnak kellett kitalálnom!

Kicsit így voltam az asztrológiával is. Bár az első asztrológia tanárom a tanfolyamán elvileg elmondta az alapokat, sőt annál többet is, de nem volt rendszerbe foglalva, csak egy csomó recept volt a birtokomban. Nem volt súlyozva, hogy mi a fontosabb: az összeillés vagy a fényszögek vagy valami más? Nagyon sokat kínlódtam ezért az ilyen irányú elemzésekkel. Azóta is megvannak a jegyzeteim, de az áttörést nem ezeknek köszönhetem.

Az áttörést annak köszönhetem, hogy időközben volt szerencsém megtanulni úgy igazán az asztrológia alapjait a modern asztrológia ferdítései nélkül és így mindjárt helyükre kerültek az építőkövek. Azóta is ezt a metódust tanítom és a második könyvemben is igyekszem átadni azt a részét, ami a szinasztria, azaz a kapcsolati asztrológia körébe tartozik. 

Ugyanis a legtöbb embert az összeillőség foglalkoztatja, vagy azért, mert talált valakit, vagy azért, mert találni szeretne valakit. Mindenki keres valakit, elsősorban önmagát, még ha nem is tudatosan teszi. Az asztrológia segítségével mindezekre a kérdésekre választ kaphatunk.

Szinasztria, vagy más néven kapcsolati elemzés az, amikor születési horoszkópokat hasonlítunk össze abból a célból, hogy feltérképezzük két ember viszonyát.

Ez a módszer mindenféle köteléknél alkalmazható, vizsgálhatunk házastársakat, szeretőket, szülőt, gyermeket, barátokat vagy akár üzlettársakat is. A szinasztrián keresztül megérthetjük, hogy miért vannak egy kapcsolatban súrlódások, kommunikációs zavarok, hirtelen fellángolások, meg nem értések vagy éppen tökéletesnek tűnő összhangok.




Arra viszont a szinasztria (illetve az asztrológus) nem adhat választ, hogyan viselkedjen valaki a másikkal szemben. Probléma esetén elváljunk, vagy maradjunk együtt? Egy újonnan kibontakozó kapcsolatba belemenjünk, vagy tartsuk magunkat távol az illetőtől?
Ezt a döntést mindenkinek magának kell meghoznia, az asztrológia segítségével, de talán egy kicsit objektívebb szempontokat is mérlegre téve.

Minden kapcsolati elemzés egyben tanulnivalókat, motivációkat, üzeneteket hordoz. Hatalmas kaland és kihívás, hogy a jelenlegi helyzetet megértsük, átlássuk vagy megoldjuk. Minden itt és most történik, ezért a helyzetek feloldásának kulcsa is a jelenben van.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése