{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - BLOGMAS - Karácsonyi kívánságlista

Ez anno a VKP BLOGMAS keretein belül született írás, ahol minden héten posztoltunk karácsonyi témákban. Nagyon izgatott voltam ezzel kapcsolatban, már alig vártam, hogy megkapjuk a témákat. Szóval újra hatalmas öröm számomra ezt a kis karácsonyi sorozatot elindítani. 

Az első téma, amit kaptunk az a karácsonyi kívánságlista. Miután az én legfőbb kívánságom most kimerül az egészségben és pár jóskártya pakliban, inkább pár képpel azt mutatnám meg nektek, merre gondokozzatok, ha szeretteiteket akarnátok megajándékozni valamivel csillagjegyeik szerint.l Persze az alábbiakat nem kell szigorúan szó szerint venni, csak egy kis játék, hogy elindítsa a fantáziátokat! :)





Kosoknak:
síelés külföldön, téli sportok


Bikáknak:
nasi, édesség, finom falatok




Ikreknek:
mobiltelefon és egyéb tech kütyük


Rákoknak:
konyhai kiegészítők, lakásdekor cuccok



Oroszlánoknak:
ékszerek, luxus kiegészítők, elegáns vacsora


Szűzeknek:
könyvek, tea, meleg takaró és tiszta lakás!


Mérlegeknek:
színház- vagy operabérlet, esetleg romantikus szánkózás a hóban


Skorpióknak:
szexi fehérneműk, izgalmas szerepjátékok




Nyilasoknak:
téli túra barátokkal vagy videójátékok barátokkal



Bakoknak:
irodaszer, jövő évi naptárak, bullet jornal


Vízöntőknek: 
extrém sportok, extrém élmények


Halaknak:
énidő, lustálkodás, álmodozásra való alkalmak, gyönyörű karácsonyi zenék



Ez a bejegyzés  {Vigyázz! Kész! Posztolj!} kezdeményezés keretein belül íródott, amiről bővebben a Pillecukor blogon olvashattok. E csodás blog szerzője, Szilvi ismét megszervezte a VKP BLOGMAS-t, ahol minden héten heti két alkalommal, szerdán, illetve vasárnap este posztolunk karácsonyi témákban a többi bloggerrel karöltve. Nagyon izgatott voltam ezzel kapcsolatban, már alig vártam, hogy megkapjuk a témákat. Én idén csatlakoztam ehhez a – egyébként nagyon szerethető – kis csapathoz, és a blog maga is idén tavasszal indult, szóval hatalmas öröm számomra ezt a kis karácsonyi sorozatot elindítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése