2016. november 27., vasárnap

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - BLOGMAS - Karácsonyi kívánságlista


Ez a bejegyzés ismételten a {Vigyázz! Kész! Posztolj!} kezdeményezés keretein belül íródik, amiről bővebben a Pillecukor blogon olvashattok. E csodás blog szerzője, Szilvi ismét megszervezte a VKP BLOGMAS-t, ahol minden héten heti két alkalommal, szerdán, illetve vasárnap este posztolunk karácsonyi témákban a többi bloggerrel karöltve. Nagyon izgatott voltam ezzel kapcsolatban, már alig vártam, hogy megkapjuk a témákat. Én idén csatlakoztam ehhez a – egyébként nagyon szerethető – kis csapathoz, és a blog maga is idén tavasszal indult, szóval hatalmas öröm számomra ezt a kis karácsonyi sorozatot elindítani.



Az első téma, amit kaptunk az a karácsonyi kívánságlista. Miután az én legfőbb kívánságom most kimerül az egészségben és pár Star Warsos könyvben, inkább pár képpel azt mutatnám meg nektek, merre gondokozzatok, ha szeretteiteknek akarnátok ajándékot venni csillagjegyeik szerint:

Kosoknak:

Bikáknak




Ikreknek


Rákoknak


Oroszlánoknak


Szűzeknek


Mérlegeknek


Skorpióknak


Nyilasoknak


Bakoknak


Vízöntőknek


Halaknak




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése