HORARY KÉPLET - Veszélyes-e az árvíz ránk nézve?


A képlet 2013-as!

Ugye mindenki hallotta, Németországban, Csehországban stb. milyen károkat okozott az árvíz? Ezért én is  rákérdeztem, mivel lakásunk Budapesten a leginkább árvízveszélyes helyen van.



A kérdés érvényes (óra ura az Asc. urának uralma alatt)



Konszideráció nincs.A képlet kicsit késői, mivel már elindult az árhullám, személy szerint a kérdező nem sokat tehet ez ügyben.

Miután lakásról van szó, otthonról, eleve a 4.h-at néztem és annak "időjárását" ami a Jupiter. És tényleg ez egy levegős jegyben van, azaz meleg-nedves (melegedik az idő de egyre esik).  De ez egy exil Jupiter még az Ikrekben, még nem ment át a Rákba. Ráadásul jóindulatú bolygó. Igaz az MC kulminálva (azaz tetőponton van) és opponálja az otthont a 4.-h-at, de ezt nem szoktuk annyira  figyelembe venni (inkább csak 2-8.h.-nál), szerintem csak némi kényelmetlenséget okoz az egész árvízi készülődés stb.

Az exil Jupiter meg számomra valami olyasmit sugall,mint a munkahelyeknél: megvan az az állás, de számodra nem létezik. Azaz jön az az árvíz, de számunkra "nem létezik" - magyarán ha nem megyek le a partra és nem nézem meg külön vagy az interneten, akkor nem is tudok róla, hogy árvíz van.

A sarokházas (X.h.) állás azért azt jelenti, hogy amije van, azt beleadja az árvíz, meg azt is, hogy most érdekes módon mindennap foglalkoznak vele (amíg nem volt mobilgát-botrány, addig évekig! hallani sem lehetett a médiában arról, hogy a Római- parton árvizek vannak, pedig voltak sokkal brutálisabbak is már!).

A Hold üresjáratos, tehát megy tovább minden ahogy szokott (elvileg minden további nélkül szépen levonul az árhullám).

Amit én látok, hogy mint kérdező a rögeszmémet (Plútó) a 4.h-ban tartom (persze azért féltem a lakásunkat) meg egy kicsit szorongok 8.h-as Holddal.

De szerencsére se a lakásunk jelölőjét, sem engem mint kérdezőt nem támad semmi, úgyhogy valószinűsíthetően ezt sem érezzük meg, ahogy az eddigieket sem (szerencsére még itt nem épült meg végül is a mobilgát-akkor lehet jobban izgulnék!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése