Kérdezd a csillagokat - részletek a készülő könyvemből 1.

Előszó

Áldom a  sorsom, hogy most már majd’ jó évtizeddel ezelőtt megismerkedhettem a kérdőasztrológiával avagy a horary-val! Mindig is kerestem valami egyszerű, de nagy hatékonyságú, megbízható „jóslási” módszert, ami segít eligazodni életem döntéshelyzeteiben. Ekkorra már megtanultam a natal asztrológiát, a Tarot sőt a Lenormand –kártya, a rúnajóslás és az ingázás rejtelmeibe is bekóstoltam, de egyik sem elégített ki 100%-san. Emlékszem, hányszor ültem ott egy-egy radix képlet felett, kínlódva a direkciók, tranzitok, szolárok sokaságával, értelmezési nehézségeivel, és nem túl konkrét előrejelzéseivel. Miközben a Kérdező csak annyit akart tudni, hogy meg fog-e házasodni 3 éven belül? Erre szinte lehetetlen volt válaszolni a radixból és az előrejelzései módszerekből. Ezért azt kívántam, bárcsak lenne egy egyszerűbb módszer a jövő kifürkészésére.
És akkor 2009-ben egyszer csak kezembe adták a horary-t, mint egy kifinomultan bonyolult mégis egyszerű válaszadási módot! Bárcsak ismertem volna ezt a módszert, amikor pl. 4 évvel azelőtt megörököltünk egy kislakást és eladtuk szinte potom árért, nem tudván, hogy rövidesen szanálni fogják a házat és több pénzt vagy akár másik lakást is kérhetnénk majd érte. Vagy ott a sok devizahiteles történet, amiket sajnálattal hallok és mindig arra gondolok, bárcsak anno a kezükben lett volna egy ilyen segédeszköz, amivel kockázat nélkül eldönthették volna érdemes-e felvenni hitelt és milyen kondíciókkal. Biztos, hogy fele ennyi panasz nem lenne most!
Tulajdonképpen én is jóval előbb megismerhettem volna már, mivel még Kalo Jenőhöz jártam, amikor Kristina Waardahl eljött Magyarországra előadásokat tartott és kiadta a könyvét is, aminek féltve őrzött és ronggyá olvasott példányába még dedikálást is kaptam tőle.
„Eszternek, az első leendő nebulónak a 2002-ben induló magyar horary diploma kurzus lelkes hívének, sok szeretettel és sok sikert kívánva.
Esztergom, 2001.dec. Kristina Waardahl”
 Végül is megfogadtam (ha kicsit késve is) amit az ajánlásba írt Kristina. Erről szól ez a könyv is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése