Kérdezd a csillagokat - 9.h.a kérdőasztrológiában 6.rész


Na, ugye mi tartozik még a 9-es házhoz? Hát például az ezoterikus dolgok, na hát ezek legalább érdekesek. Ez a mindenféle asztrológia, ezoterikus tanfolyam. Tehát ugye két féle tanulási dolog tartozik ugye ide: egyik ami diplomát ad, tehát bármelyik egyetem, főiskola, illetve mindenféle spirituális, asztrológiás, ezoterikus tanfolyam. Nem számít, hogy hány napos, nem számít, hogy ad-e papírt, semmi nem számít, ami ilyen tartalmú tanfolyam, az ide számít. Mindjárt nézünk is majd rá képletet. Na most ugye mit kell nézni, hogy alapjáraton például jótevő, vagy kártevő a jelölője.




Illetve hát nem csak a tanfolyamok, hanem maguk a mesterek, az ilyen ezoterikus mesterek is idetartoznak a tanfolyamokkal együtt, de mindjárt nézünk egy ilyet, egy pillanat. Én is kérdeztem egyszer egy ilyet, mikor jártam középkorira, vagy is hát elkezdtem volna a középkori asztrológiát, hogy jó lesz-e az nekem, kell-e az nekem, mert őszintén szólva nem a középkori nem tetszett, hanem hogy... tehát voltam az első órán és bevallom őszintén, aki előadta sem nagyon tetszett, félre ne értsd, nem azért, mert rossz ember vagy ilyesmi, tudod, van, akitől tudsz tanulni, van, akitől nem, hát ezt nem kell magyarázni. Én nem éreztem magamhoz közel azt a pasit és abban sem voltam biztos, hogy itt most a több százezret érdemes-e belefektetni ebbe a tanfolyamba, ez ugye majdnem rögtön utána volt, hogy ezt a kérdőt elvégeztem. Amúgy érdekel a középkori asztrológia, nagyon érdekes meg mélyebbre megy bizonyos dolgokban, de nem voltam benne biztos, hogy az most nekem feltétlenül kell. Úgyhogy ezt el is küldöm és megnézzük, hogy hogyan is működik egy ilyen tanfolyam választása, ha ilyet keresek és utána majd a mestereket is nézzük.


Na ugye a lényeg az a recepciókban- itt néztük, hogy vannak recepciók, hogy ne legyen exil vagy fall. Tehát egyik se tegye exilbe, vagy fallba a másikat, mert ha ugye én teszem a tanfolyamot exilbe vagy fallba, akkor nem akarom valamiért, ha a tanfolyam tesz engem exilbe vagy fallba, akkor valamiért nem jó nekem. vagy fizikailag, vagy lelkileg nem jó. Ugye ez a tanfolyam engem nem tesz exilbe vagy fallba, azt látjuk, ezzel nincs probléma.
Tehát lényeg, hogy ha a 9-es ház ura jótevő, javul és erős recepcióban áll az aszcendens urával, vagy a Holddal, akkor a tanfolyam megfelelő. Na most, ha maga a tanfolyam exil vagy fall, akkor nem érdemes egyáltalán elmenni rá. Tehát nem azt jelenti, hogy nincsen tanfolyam, hanem hogy számodra ez valamiért nagyon nem jó, illetve ha exilbe, fallba teszi a kérdezőt.
Tehát egyik se tegye exilbe, vagy fallba a másikat, mert ha ugye én teszem a tanfolyamot exilbe vagy fallba, akkor nem akarom valamiért, ha a tanfolyam tesz engem exilbe vagy fallba, akkor valamiért nem jó nekem. vagy fizikailag, vagy lelkileg nem jó. Ugye ez a tanfolyam engem nem tesz exilbe vagy fallba, azt látjuk, ezzel nincs probléma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése