Mondd mit olvasol?

Azokhoz szólnék most, akik rendszeresen aránylag sokat olvasnak (de kiváltható sorozatok nézésével is). Évek óta figyelgetem magam és az olvasmányaimat asztrológiailag, és érdekes összefüggésekre bukkantam. Milyen korszakaim és milyen olvasmányaim milyen alap pirincipiumokhoz, bolygó szimbólumokhoz kötődtek?



Gyerekkoromban főleg kalandos, indiános és sci-fi könyveket olvastam - egyértelműen Mars és Uránuszhoz tartozó témák (szül.uralkodóm marsikus jegyben, Marsom trigonban az Uránusszal).
Mielőtt párom lett volna imádtam a romantikus könyveket, füzeteket - ez ugy egyértelműen Vénuszhoz tartozó téma!
Amikor volt egy csúnya bélgyulladásom, akkor rákaptam Patricia Cornwell írónő Kay Scarpetta-sorozatára, ami a Dr. Csonthoz hasonlóan egy törvényszéki bonctanos orvosnő eseteiről szól, tele vérrel, boncolásokkal, csonkolásokkal és pszichopatákkal - az egész nagyon Skorpiós és Plútós volt - tökéletesen illett a betegségem természetéhez.
Amikor egy nem igazán kedvelt munkahelyen dolgoztam, reggelente a metrón mindig a Terminátor könyvsorozat részeit olvasgattam, ami egy apokaliptikus, gépek által uralt sivár jövőben játszódik - és a Szaturnuszhoz kötöttem (a kényszerű kötelesség!)
Ha náthás vagy influenzás vagyok, csakis Agatha Christie ezerszer olvasott krimijei nyújtanak megnyugvást - nos, szerintem ezek a krimik inkább az értelemhez Merkúrhoz szólnak mint bármi máshoz, és nem mellesleg Merkúr a légzőszervek ura is!


És így tovább, lehet figyelgetni.... Aki nem olvas annyit, inkább sorozatokat néz, azokkal is el lehet ezt játszani, valószínüleg ott sem véletlen miért kattanunk rá egy-egy sorozatra!
Azért nem egyes filmeket vagy könyveket mondok, mert egy-egy hangulata mindenkinek lehet, de ha már hosszabb időn át egyfajta típusú dologhoz vonzódunk, az talán jelent valamit magunkra és életünkre nézve is!
Sőt a hiánya is! Ha jó ideje nem olvastunk/nézünk romantikus dolgokat vagy más analógiákat, akkor érdemes eltűnődni az vajon miért hiányzik az életünkből?
(Pl. az egyik férfi ismerősünk csakis reality tv-sorozatokat néz, nem is szereti a fantasy vagy nem evilági dolgokat, neki a Neptunusza lehet jó mélyen elrejtve!)



Szóval meséljetek, milyen típusú könyvek vagy sorozatok kötnek le mostanában titeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése