Tranzitok a mindennapjainkban - A NAP



Szeretnék egy sorozatot a tranzit hatásokról, mert úgy látom sok a félreértés, félremagyarázás. Most azt fogjuk végigvenni, hogyan hat/nak a tranzitbolygók az égen a mi kis radixunkra.
Vegyük elöször a Napot sorrendben.
A Nap legfőbb tulajdonsága, hogy elégeti , kombusztává teszi a vele együttálló bolygókat. Arra érdemes figyelni, ha a születési uralkodónk tranzitban a Nappal együttáll az égen, akkor az kihat ránk.




Tehát pl. Jupiter a szül.uralkodónk és az égen a Jupiter épp együttáll a Nappal, akkor szétszórtabbak, elvakultabbak lehetünk, nem látunk tisztán, emiatt aggódni, félni, szorongani kezdünk. Akár be is pánikolhatunk helyzetektől. Tudni kell, hogy ilyen időszakainkban nem érdemes semmi fontos döntés hozni, semmi komoly dolgot intézni, mert elronthatjuk, félrenézhetjük, nem látjuk meg az orrunk előtt levő dolgokat sem. Ez gyors járású szül.uralkodóknál havonta/évente többször megtörténik, meg a lassabbaknál évente egyszer.
(Mivel én Rák Ascendensű vagyok ez velem havonta előfordul minden Újholdkor. Volt már, hogy ilyenkor kizártam magam a lakásból, sokáig fogalmazott levelet dobtam ki más szeméttel együtt, vagy épp fontos hanganyagokat töröltem le véletlenül....)
Vajon igaz ez a hatás akkor is, amikor kifejezetten a születési uralkodónk radixbeli helyzetére áll rá a Nap? Ez ugye évente egyszer lehetséges, de ilyenkor egységesen kb. 2 hétig is eltarthat akár.
(Nekem pl. november elején szokott ráállni a Nap a Skorpió elején levő szül.uralkodómra (Hold). Annyira még nem figyeltem ez utóbbit, de most nov. elején pl. sikerült megrendelnem karácsonyi dekorációt abból a webshopból (BUTLERS), amely aztán le akarta nyúlni a pénzem, és csak többszöri fenyegetés hatására fizették vissza január végén!).
Szóval nektek milyen megfigyelésetek van ezügyben? Ha még nincs, jelöljétek be a naptárba ezeket az időpontokat és figyeljétek meg mi történik ilyenkor veletek vagy körülöttetek ill. milyen hangulatban vagytok?

1 megjegyzés:

  1. Nekem ezek szerint az adventi időszakra hat a dolog, Vízöntő aszcendenssel, Szaturnusz és Uránusz a Nyilasban. Annyi biztos, hogy kerülöm a karácsony előtti idegbajt, amennyire csak tudom. Ajándékozni sem szeretek, bután hangzik, de mindig szorongok, hogy eltalálom-e a másik ízlését. Mást nem vettem még észre ezzel az időszakkal kapcsolatban. Az égi tranzit (nem radix) meg Uránusz esetében április 20-a környékén volt, de nem emlékszem már, mit csináltam akkor. A Szaturnusz majd január elején áll együtt a Nappal, figyelni fogom.

    VálaszTörlés