Írótársak bemutatkozásai - MAI ÍRÓ:Görgeiné Vas Andrea

Görgeiné Vas  Andrea : Amikor az írót faggatják

A Könyvmarketing Facebook csoportban ismerkedünk egymással és egymás megjelent műveivel. Kérdéseket teszünk fel egy-egy csoporttagnak, melynek megválaszolásával segítünk egymásnak eligazodni a könyvírás és kiadás rejtelmeiben. Ezen írásban a hozzám intézet kérdésekre adok választ.

Magamról beszélni mindig is nehezen ment, mert aki ismer, annak már nem kell bemutatkoznom, aki még nem ismer az pedig úgyis a saját benyomásai szerint fog értékelni, hozzám viszonyulni. Egyébként teljesen hétköznapi életet élek: család (közepes), gyerekek (kettő), munka (sok), tanulás (májusban vizsga) és a hobbim az írás.


Teljesen véletlenül kezdtem el írni. 5 évvel ezelőtt jelentkeztem egy irodalmi pályázatra az első rövid történetemmel, amelynek nem lett végeredménye, mert befuccsolt. Viszont többeknek nagyon tetszett, amit írtam, ezért blog formájában megosztottam velük. Ezután egy szigeten jártam, majd többször is álmodtam vele, melyet meg kellett, hogy örökítsek. Ebből a történetből írtam egy regényt, amit csak pár barátom olvasott és itt őrzöm a gépemen. Még bőven alakíthatnám a Krisztől tanultak alapján, aminek még nem jött el az ideje a májusi vizsgáim miatt. Úgyhogy Krisz még sehol sem vagyok a regényemmel.

Könyvkiadással kapcsolatban nem tudok tippeket adni nektek, hacsak azt nem, hogy, - de ezt mindenkinek ajánlom, aki írni szeretne - hogy jelentkezzetek pályázatokra, minél többre! Én is ezt tettem: Krisz karácsonyi pályázatára jelentkeztem, és mint tudjátok bekerültem a Könyvbe zárt karácsonyok című novellás kötetbe....

folytatás:

http://azeletnovellai.blogspot.hu/2016/02/amikor-az-irot-faggatjak.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése